Startende ondernemers

Statistieken hebben uitgewezen dat ondernemers met een goede en bijgewerkte administratie een grotere kans van slagen hebben. Als startend ondernemer heeft u veelal de behoefte om deskundig te worden begeleid in de opstart van uw onderneming. Bij de start van een eigen bedrijf komen er een hoop vragen op u af:
• Welke ondernemingsvorm ga ik kiezen?
• Waar moet ik me laten inschrijven?
• Moet ik al personeel in dienst nemen?
• Met welke belastingen krijg ik te maken?
• Waarvoor en bij wie te verzekeren?
• Met welke bank ga ik in zee?
• Hoeveel kan/moet ik lenen?
• Hoe zet ik een administratie op?
• Wat moet er verplicht op mijn factuur staan?

Wij helpen u door de fiscale en administratieve wet- en regelgeving heen. Bij de start van uw onderneming staat u niet alleen, ons administratiekantoor begeleid u graag persoonlijk in de aanvangsjaren. Neemt u gerust contact met ons op voor een oriënterend en vrijblijvend gesprek.